> _sh404sefSocialTrack.options = {enableGoogleTracking:true, enableAnalytics:false, trackerName:''}; window.fbAsyncInit = _sh404sefSocialTrack.setup;
lven
5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Novērtējums 5.00 (1 vērtējums)
izvietosana-hosting

Pēc mūsu klientu pieprasījuma esam veikuši pētījumu un sagatavojuši šo aprakstu par šobrīd ieteicamākajiem hostinga pakalpojumu sniedzējiem Latvijā. Taču jāņem vērā, ka šim biznesam nav ģeogrāfisku robežu, līdz ar to hostinga pakalpojumiem var izvēlēties pakalpojuma sniedzēju no visas pasaules. Tomēr, ja jūsu mājaslapas saturs ir orientēts uz Latviju, pareizāk būtu to izvietot pie Latvijas hostinga sniedzējiem.

Kas ir hostings un kam tas ir vajadzīgs?
Hostings ir vieta, kurā fiziski atrodas mājaslapa, lai tā būtu pieejama 24 stundas diennaktī un 7 dienas nedēļā.

Tie ir specializēti serveri, kas vienmēr ir ieslēgti un pieslēgti pie platjoslas interneta datu maģistrālēm, lai nodrošinātu pietiekamu ātrumu – lai mājaslapa būtu pieejama bez aiztures.

Kā izvēlēties hostingu, jeb hostinga galvenie tehniskie parametri.
Pirmkārt – pakalpojuma nepārtrauktība (uptime). Ir svarīgi, lai piedāvātais pakalpojums būtu pieejams nepārtraukti: 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, 365/366 dienas gadā. Ideālā gadījumā pakalpojuma nepārtrauktība ir 100%, taču par labu hostinga pakalpojumu nepārtrauktību uzskata 99,95%, kas nozīmē, ka pakalpojums var nebūt pieejams 4 stundas viena gada laikā.

Otrkārt – ātrdarbība. Ir vairāki veidi kā palielināt mājaslapas ātrdarbību. Būtiskākais no tiem (kas nav saistīts ar hostingu) ir mājaslapas optimizācija un atbilstošu risinājumu izmantošana jau mājaslapu izveides procesā. Taču tikpat būtiska ir hostinga pakalpojumu sniedzēju infrastruktūra un tajā izmantotie risinājumi:
- Pieslēgums pie platjoslas interneta datu maģistrālēm;
- Palīgserveru (NS, DNS, u.c.) ātrdarbība un infrastruktūra;
- Hostinga serveru arhitektūra un izmantotie risinājumi: serveru programmatūra (software), aparatūra (hardware), piemēram, SSD diski;
- Datu rezerves kopiju veikšanas biežums un to skaits;
- pieejamie rīki – tehniskās iespējas hostinga vadībai, piemēram, cPanel programmatūra, virtuālie serveri, SSL sertifikātu piedāvājums datu šifrēšanai, u.c.

Treškārt – pakalpojuma cena un tarifa plānu piedāvājums.

Kam vēl jāpievērš uzmanība, izvēloties hostinga pakalpojumu sniedzēju?
- Atbalsta dienests: tam ir jabūt pieejamam 24x7 režīmā, profesionālam un atsaucīgam;
- Pakalpojuma sniedzēja uzticamība: juridskais statuss, klientu skaits, pieredze šajā biznesā, u.c.

Mūsu pētījumā par pamatu izmantojām internetā brīvi pieejamu informāciju par šī pakalpojuma sniedzējiem Latvijā, kā rezultātā esam izveidojuši zemāk pieejamo ieteicamo hostinga pakalpojumu sniedzēju sarakstu:

1host logo dark 210Uzņēmums strādā kopš 2005. gada piedāvājot plašu hostinga pakalpojumu klāstu, kas var būt nepieciešams dažādos mājas lapas izstrādes posmos.
Uzņēmums apkalpo vairāk nekā 7000 klientu un sniedz tehnisko atbalstu 24 h diennaktī. Ik pēc 4 stundām tiek veikta rezerves kopēšana. Plašs standarta tarifu plānu piedāvājums, konkurētspējīga cena, Uptime: 99,99%. Izmantotie risinājumi : cPanel, izdalītie serveri, SSD diski, SSL risinājumi. Bezmaksas 14 dienu izmeģinājuma piedāvājums.

sigmanet logo smallLU Matemātikas un informātikas institūta Akadēmiskā tīkla laboratorija. Uzņēmums strādā kopš 1992. gada. Uzņēmums apkalpo vairāk nekā 3000 klientu un sniedz tehnisko atbalstu 24 h diennaktī. Datu rezerves kopēšana tiek veikta katru dienu. Elastīgs standarta tarifu plānu piedāvājums. Izmantotie risinājumi : Datu centrs, virtuālie serveri, serveru izvietošana, SSL risinājumi.

ADETA.LV is not affiliated with or endorsed by The Joomla! Project™. Use of the Joomla!® name, symbol, logo and related trademarks is permitted under a limited license granted by Open Source Matters, Inc.

ADETA SIA © 2007-2020, Visas tiesības rezervētas.